רטיבות ועובש – גורמים לרטיבות ודרכים לטיפול הבעיה

רטיבות ועובש במבנים שונים מהווים לרוב בעיה רצינית ממספר סיבות – הם מהווים סכנה בריאותית לדיירים או האנשים הנחשפים אליהם בתדירות גבוהה (כמו מקום עבודה), הם דורשים עבודת תחזוק מקיפה וממושכת והשקעת כספים לשיקום האזור שנפגע.

רטיבות ועובש היא אחת מהבעיות הנפוצות ביותר שניתן למצוא במבנים שונים כיום וזאת בגלל סיבות שונות. בכל הפעמים המפגע הראשוני הוא הרטיבות ומיד אחריה נוצר עובש עקב הסביבה העשירה במים המאפשרת קיום של פטריות רבות.הפטריות הללו בעלות השפעה שלילית בעיקר לאנשים בעלי אלרגיות ואסתמה וגם יכולות לגרות את העור, עיניים, ריאות ועוד.

מהם למעשה הגורמים לרטיבות?

  • מזג אוויר לח – אם אתם גרים ליד הים או באזור עם לחות גבוהה, רוב הסיכויים שעובש יתקוף את הבית שלכם בצורה אגרסיבית יותר מפני שעובש משגשג בסביבה לחה.
  • דליפת צינורות מים – לרוב מפני שקשה לזהות את הבעיה מפני שהצינורות מתחת לרצפות או בתוך הקירות, עד שאתם מוצאים את מקור הבעיה העובש הספיק להתפשט.
  • דליפה בגג – אם יש לכם חורים או סדקים בגג הבית או לחילופין הוא בנוי מחומרים לא עמידים ויעילים כנגד הגשם, הגשם יחלחל דרך התקרה ויצור כתמי מים ועובש.

מהם הדרכים לטיפול בעיות אלו?

הדרך הטובה ביותר בכדי לפתור את בעיית הרטיבות והעובש שיש לכם בבית אנו ממליצים לפנות למומחים לאיתור נזילות מים וביוב שיכולים לעזור לכם לפתור את הבעיה בצורה המקצועית והמהירה ביותר שלא תסכן את בריאותכם ותחסוך לכם כסף.

רטיבות ועובש הם בעיה רצינית שיש לטפל בה בהקדם האפשרי בכדי למנוע נזקים חמורים יותר בעתיד ולא לסכן את בריאותכם לאורך זמן. נוכחות קבוע של רטיבות מהווה מצע גידול טוב לעובש היכול להתפשט ברחבי הבית שלכם, לכן כדאי להזמין איש מקצוע שיטפל בבעיה בהקדם. למידע על איתור נזילות מים מחיר צרו איתנו קשר בהקדם.

ליצירת קשר
השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

איתור נזילות ללא הרס

יש דברים עליהם אנחנו לא מבזבזים את המחשבה שלנו בחיי היום, יום. הדבר נכון בעיקר כאשר אנחנו מגיעים לדיונים בנוגע למצב מערך הצינורות אצלנו בבית.

קרא עוד »

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

דילוג לתוכן