מה חשוב לדעת על בדיקות של נזילות מים?

החורף הגיע ואיתו תופעה מוכרת – רטיבות ונזילות מים. למען האמת, בדיקת נזילות מים אינה דבר שעושים רק בחורף. תקלות בצנרת יכולות להתעורר במהלך כל השנה כתוצאה מתשתית לקויה או פגיעה בחלק ממנה בזמן חפירה או קדיחה. נזילות יכולות להופיע הן בבתים חדשים והן בבתים ישנים ממגוון סיבות, אך דבר אחד בטוח – אף אחד לא רוצה לגור בבית בו יש נזילה. אם אתם חושדים שיש נזילה בביתכם – הזמינו מיד מומחה באיתור נזילות ואינסטלציה.

בדיקת נזילות מים בדירה ובבניין

רטיבות ועובש הם דבר נפוץ במבנים ומהווים סכנה בריאותית לכל מי שנמצא במרחב זה לאורך זמן. לחות הקירות היא זו שיוצרת קרקע פוריה להתפתחות פטריית העובש אשר משגשגות בסביבה לחה. הריח הלא נעים שיוצר העובש הוא הרבה מעבר לריח בלבד ועלול לגרום לבעיות נשימה, פריחה, גירוד בעין ושיעול, לכן יש להתייחס לנזילות ברצינות רבה. מלבד הופעת עובש נראה לעין, סימנים נוספים היכולים להתריע על נזילה הם:

  • חשבון מים גבוה מהרגיל.
  • מים עכורים.
  • לחץ מים נמוך מהרגיל.
  • התקלפות וסדקים בקירות כתוצאה מהלחות.

באם הופיע אחד מהסימנים הנ"ל או שהבחנתם בהיווצרות עובש על הקיר – א.ר מומחים ישמחו לעמוד לשירותכם ולאתר את מקור הבעיה. עם הציוד המתקדם והמשוכלל ביותר שיש כיום בשוק אין נזילה שלא ניתן לאתר ולתקן במהירות.

א.ר המומחים בבדיקת נזילות מים

מצלמות סיב אופטי, גלאי לחות ורטיבות, מיקרופונים לזיהוי צלילי דליפה ושימוש בגז מיוחד אלה הם רק חלק מהאמצעים הטכנולוגיים המתקדמים העומדים לרשותנו. ברוכים הבאים לא.ר מומחים, המומחיות שלנו היא מים, או יותר נכון מים שסטו מהמסלול. שום בעיה לא נוזלת לנו בין הידיים ואנו מבצעים את עבודת האיתור והאינסטלציה ביעילות ומקצועיות טוב מתן יחס אישי נעים ואדיב. צרו איתנו קשר והרשו לנו לתקן את הנזילה עבורכם.

בדיקת נזילות מים בצפון

הן מתגנבות אלינו בשקט בשקט, מבלי שנשים לב אליהן, ולאחר זמן מה מתפרצות לביתנו ומפתיעות אותנו. לא, לא מדובר בסוכנות סמויות של השב"כ (עד כמה שידוע לנו, לפחות), אלא בנזילות שהופכות למנת חלקם של דיירים רבים. מסיבה זו, חשוב לבצע בדיקת נזילות מים מדי תקופה ולוודא כי הכול תקין. חברת א.ר מומחים מציע לכם בדיקה מקצועית, תוך שימוש בציוד מקצועי לאיתור נזילת מים בצינור מים ראשי הכולל מצלמה תרמית, מצלמת סיב אופטי, קורלטור, גז ידידותי, מכשירי שמע ועוד.

דברים שכדאי לדעת על בדיקת נזילות מים ועל נזילות בכלל

לא מבינים מדוע צריך להזמין אינסטלטור מקצועי כדי לבצע בדיקת נזילות מים מדי פעם בפעם? אלה כמה דברים שכדאי לתת עליהם את הדעת:

  • הבעיה רק הולכת וגדלה – חשוב לאתר את הנזילה בזמן, בעודה קטנה וניתנת לטיפול בלתי מורכב יחסית. אם הנזילה תגדל, היא עלולה לגרום לפיצוץ בצנרת.
  • עייפות החומר – מרבית הנזילות בצנרת נגרמות בגלל שחיקה של הצינורות. הבעיה נפוצה בעיקר בבניינים משותפים כמו בנייני דירות, משרדים או מפעלים שבהם משתמשים אנשים רבים בכל יום.
  • אילו חומרים סותמים את הצינורות – אלה יכולים להיות חומרים שונים ומגוונים, כל מה שעובר דרך הצינורות: שומנים צמחיים, גוויות של בעלי חיים, שאריות של מאכלים, ניירות, הפרשות אורגניות ועוד.
  • גם העצים אשמים – לעתים השורשים של העצים הם שפוגעים בצינורות וגורמים לנזילות. העץ מחפש מים באופן תמידי ושולח את שורשיו לכל עבר. שורשים אלה מגיעים גם אל הצינורות ומנקבים אותם.
  • יש סימנים – פיצוץ צנרת אינו נוצר ביום אחד. בדרך כלל יש סימנים מקדימים: סימני עובש על הקירות, ריח של עובש באוויר או ריח רע הנודף מתוך הביוב.

קוראים לאנשי מקצוע

אם אתם מבחינים בריח רע שעולה מן הביוב או במי ביוב אשר עולים על גדותיהם ומזהמים את הכיור במטבח, זה הזמן לפנות לאינסטלטורים מקצועיים. כאשר אתם בוחרים חברה, חשוב לבחון כי הצוות שלה משתמש בכלים משוכללים ואיכותיים כאשר הוא בא לאתר נזילות. משום כך, כדאי לאסוף המלצות על חברה מיומנת ומנוסה מחברים, בני משפחה וגם מהגולשים ברשת האינטרנט.

ליצירת קשר
השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

איתור נזילות בסיב אופטי

א.ר מומחים – איתור נזילות מים רטיבוית וכשלים, אינסטלציה ושיפוץ כללי. המעבדה מגיעה אליך עם מיטב הניסיון, ידע והציוד האלקטרוני: איתור נזילות בסיב אופטי עם השנים

קרא עוד »

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

דילוג לתוכן