איתור נזילת מים מקצועי יחסוך לכם באלפי שקלים

בבתים ישנים מערכת האינסטלציה מועדת לתקלות רבות. החל מנזילות מים קטנות וגדולות וכלה בפיצוצים שיכלים להסב נזק רב לקירות, לרצפה ולרהיטים. איתור נזילת מים בבתים ישנים עשויה להיות אתגר של ממש. א.ר מומחים  היא חברה אשר מציעה שירותי איתור ותיקון נזילות מים. החברה הוותיקה משתמשת בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום והיא בעלת אחוזי הצלחה גבוהים מאוד באיתור תקלות וטיפול בהן. אם נתקלתם בנזילת מים, מומלץ לפנות רק לחברה מקצועית שתעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר לשביעות רצון הלקוח.

איתור נזילת מים – סיבות להיווצרות נזילה

לנזילת מים ישנן סיבות רבות. חלקן ידועות וחלקן מסתוריות. מה שבטוח הוא שחייבים לטפל בהן במהירות בכדי למנוע נזקים נוספים. להלן מספר סיבות שעלולות לגרום לנזילת מים:

  • לחץ המים במערכת האינסטלציה הינו משתנה, כאשר המערכת נחה והיא לא בשימוש (כמו למשל בשעות הלילה) אז קיים סיכוי גבוה יותר לתחילתה של נזילה.
  • עבודת שיפוץ לא אחראית עלולה לגרום לפגיעה בצנרת ולהוביל לנזילת מים או פיצוץ.
  • צנרת חלודה או ישנה היא פתח לנזילות מים. מקרה כזה רווח יותר בבתים ישנים.
  • תכנון לקוי של מערכת האינסטלציה עלול להוביל בהמשך לתקלות שונות.
  • שקיעה של הרצפה מסיבות שונות יכולה להביא גם לתקלות בצנרת.
  • רעידת אדמה אמנם נדירה באזור אך גם הקלות מן הסתם גם אם היא ממש קלה יכולה לפגוע בצנרת.
  • נזילה יכולה להתחיל גם ללא סיבה מיוחדת. או שלפחות לא ניתן להבין את הסיבה. זה לא אומר שנזניח אותה כמובן.

סדקים והתנפחויות

קיר שסובל מנזילת מים פנימית לא יסתיר את זה. סדקים יחלו להופיע במקומות שונים באזור הנזילה תהיה התנפחות. בדיקה באמצעות מגע תיתן לנו אינדיקציה לגבי רטיבות. הרטיבות עלולה להסתתר במקום שלא נראה (כמו למשל מאחורי תמונה). אם אתם חשים בריח של רטיבות או עובש אז כדאי לחפש אותה בכל רחבי הבית כולל הסרת תמונה מהקיר. כאשר ברור שמדובר בנזילה כדאי לסגור את ברז המים הראשי ולפנות לחברה מקצועית שמומחית בביצוע איתור נזילות מים בחיפה. כדאי שלא לחכות עם זה ולפעול בהקדם האפשרי.

מה יכול לגרום לעליה דרמטית בחשבון המים שלכם?
ליצירת קשר
השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

דילוג לתוכן