איך נקבעת עלות איתור נזילות מים?

עכשיו כשהגיע החורף ישראלים רבים מתחילים לפנות למומחים בנזילות. איתור נזילת מים בשלב מוקדם עשוי לעשות את ההבדל בין תיקון קל ומהיר לבין נזק חמור לבית ולמערכת המים אשר יעלה סכום משמעותי ללקוח. אנשים לעיתים עשויים להתעלם מהנזילה ולחכות שהמצב יהיה ממש חמור אך זוהי טעות. סימנים מוקדמים באשר להופעת נזילה יכולים להתבטא בלחץ מים נמוך, מים עכורים, סדקים בקירות, לחות בקירות או הופעת עובש. הופעת עובש יכול גם להיות סימן לבעיה במערכת הניקוז אשר אינה מנקזת כהלכה את המים אשר הצטברו על הגג במהלך תקופת הגשמים. עובש זה, מעבר להיותו פגם אסתטי, מהווה סכנה בריאותית לכל הנוכחים בבית ובעיקר לאלה הסובלים מאסתמה ובעיות נשימה.

איתור נזילת מים במחיר הטוב בצפון

באם נתקלת באחת התופעות הנ"ל זה הזמן ליצור קשר עם בעל מקצוע המוסמך לטפל באינסטלציה ונזילות. חברות שונות מציעות שירותים שונים לכן טרם תזמין איש מקצוע חשוב לבדוק באיזה אמצעים הוא משתמש לצורך איתור הנזילות. שימוש בציוד מתקדם יאפשר איתור מדויק של מקור הנזילה וימנע נזק מיותר לרצפה ולקירות. אף אחד לא רוצה שיהרסו לו את אריחי השיש לחינם, לכן השירות של א.ר מומחים הפך לפופולרי בשנים האחרונות. החברה מציעה ללקוחותיה איתור קל ומהיר של מקור הנזילה ע"י שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם האינסטלציה:

  • שימוש במצלמה טרמית – מצלמה המאפשרת לזהות בשטחי מבנה גדולים את נתיב בריחת המים, איתור מוקדי רטיבות ברצפה בתקרה ובקירות, גילוי כשלים באיטום במרפסות, גגות וכיוצא בזה.
  • שימוש בקורלטור – מכשיר המאובזר ב-2 אלקטרודות המודד את כמויות המים שדולפות מהצנרת. המכשיר מסוגל לפענח רעשים הבוקעים מן הצנרת וכך לנתח את מקור הנזילה. רמת הדיוק הגבוהה של המכשיר מאפשרת איתור נזילות במגוון חומרים כמו מתכת, בטון ופלסטיק.
  • שימוש בסיב אופטי המוחדר למערכת המים ומאפשר סריקה של כל המערכת, צפיה בגורם הסתימה ותיקון נקודתי ומדויק של מקור הבעיה.
  • איתור נזילות בעזרת גז המוחדר למערכת. פליטת הגז מהסדקים של מערכת המים מאותרת ע"י מכשיר מיוחד הרגיש לגז זה. כך מתקבלת תמונה מדויקת של הכשלים הקיימים בצינורות, כולל הסדקים הקטנים ביותר.

נפטרים מהנזילה

כבר מספר שנים חברתנו עוסקת בתיקון תשתיות אינסטלציה בהצלחה מרובה. חשוב לנו לספק ללקוחותינו שירת אדיב ומקצועי במחיר תחרותי. נשמח לייעץ לכם באשר לדרך הטיפול המוצלחת ביותר בנזילה וכמובן לבצע את העבודה באופן יעיל ומהיר. צרו איתנו קשר והיפטרו מהנזילה.

ליצירת קשר
השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

ייבוש תת רצפתי
ייבוש תת רצפתי

מה הוא ייבוש תת רצפתי? מים הם מה שאנחנו לא יכולים להתקיים בלעדיו. אבל, כאשר נוצרת רטיבות בנקודה מסוימת, בה לא צריכים להיות מים, הרי

קרא עוד »

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

דילוג לתוכן