איתור לחות בקירות ובעיות איטום

לפעמים, אתם נתקלים בנזילה בביתכם הקלה לאיתור – מקורה בצנרת מתחת לכיור או מתחת לאסלה – אלה הן הנזילות הקל לטפל בהן. בניגוד לכך, לעיתים ישנם נזילות או בעיות איטום אשר גורמות להיווצרות של לחות בקירות שלכם, בעיה היכולה להיות מסוכן וקשה לטיפול כאשר היא נרחבת.

סביבה עשירה בלחות מזמינה אליה קיום של אורגניזמים קטנים ורבים המכונים עובש. העובש יכול להתרבות בצורה מהירה מאוד כאשר הוא מתקיים בסביבה נוחה כמו הקירות שלכם לדוגמא- התאורה חלשה והלחות רבה מפני שהיא נשארת לחודה בקירות, כלומר שגם הטמפרטורה מאוד נוחה.

רצוי לטפל בבעיה האפשרית אך הדילמה היא שלעיתים קשה לשים לב מתי יש דליפה בצינורות החבויים בקירות ביתנו ולכן כאשר יש לכם חשד שהקירות לחים או מרגישים רטובים מידי, תפנו לאיש מקצוע בהקדם. כיום יש מכשירים אשר יכולים לאתר לחות בקירות הבית שלכם בצורה וודאית, ללא הצורך בשבירתם במקומות שונים וניסיון במציאת רמזים לדליפה. בעזרת השימוש במכשירים אלה ניתן לזהות ביתר קלות היכן מקור הדליפה ובאיזו אסטרטגיה יש לנקוט בכדי להפסיק אותה ולטפל באזור בצורה הטובה והיעילה ביותר.

לשם כך, קיים צורך ביצירת קשר עם איש מקצוע בעל ניסיון בתחום איתור לחות בקירות ובעיות איטום, שיש לו הציוד המתאים בכדי לאטום את הדליפה לאורך זמן בכדי למנוע נזקים עתידיים.

תהליך איתור לחות בקירות ובעיות איטום חייב להתבצע על ידי איש מקצוע בעל ניסיון שיבצע עבודה מקצועית.

כאשר יש לכם חשש כי קיימת דליפה כלשהי אצלכם בבית בגלל בעיות איטום, עליכם להזמין איש מקצוע במיידיות. בעיות איטום יכולות לגרור אחריהם שלל בעיות ביניהן התפתחות עובש בקירות והריסתן קליל- יש להתייעץ עם איש המקצוע לגבי אופן הטיפול בבעיה.

ליצירת קשר
השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

איתור רטיבות בריצפה

איתור רטיבות בריצפה מתבצע עקב סיבות שונות: החל ממים כלואים, איטום פגום של הרצפות ועוד – יש לבדוק היטב את הסיבה לרטיבות באמצעות הציוד המתקדם

קרא עוד »

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

דילוג לתוכן