אינסטלציה  – פתיחת סתימות, פתיחת סתימה בקו ראשי, החלפת צנרת מים קומפלט, החלפת ותיקון דוד וקולט שמש

אינסטלציה היא עבודת תחזוק לבית שכל אחד צריך לעשות מידי פעם. מטבע הדברים, לעיתים הצנרת שלנו נסתמת או נהרסת לגמרי, הדוד זקוק לתיקון ועוד. עבודות תחזוק אלו חשובות מאוד בשביל להחזיר את הבית לתפקוד תקין ושגרתי.

כיום, אנחנו מסתמכים בצורה גדולה מאוד על תחלופה של מים בביתנו ועל כך שיש לנו מים חמים בהישג ידנו כל הזמן. כאשר המערכות מתפרקות או זקוקות לתיקון, הדבר גורם לחוסר נוחות גדול ומעכב אותנו בצורה משמעותית.

מהן פעולות האינסטלציה החשובות ביותר שעליהן כדאי לשים דגש ולתקן במהירות?

  • פתיחת סתימות – כאשר יש לכם סתימה בכיור, מקלחת או בשירותים ואינכם יודעים כיצד לטפל בהם בכוחות עצמכם, קראו לאינסטלאטור מומחה שיטפל לכם בבעיה במהירות ובקלות.
  • פתיחת סתימה בקו ראשי – סתימה בקו הראשי היא נושא רציני מאוד מפני שהיא חוסמת תעבורה גדולה של מים ויכולה לגרום לנזקים קשים לצנרת.
  • החלפת צנרת מים קומפלט – במיוחד בבתים ישנים, הצנרות לרוב שחוקות ואינם עובדות בצורה הטובה ביותר, לכן קיים צורף להחליף את כל המערכת בציוד חדשני ויעיל יותר בעזרתו של אינסטלאטור מוסמך.
  • החלפה/תיקון דוד שמש – הדוד מספק לנו מים חמים יום יום ולכן כאשר יש תקלה בו מומלץ לטפל בה במהירות האפשרית.
  • החלפה/תיקון קולט שמש – קולט השמש מאפשר להמיר את אנרגיית השמש למים חמים, לכן אם אתם נעזרים בקולט שמש מומלץ לדאוג שהוא תקין ופועל כראוי.

עבודת האינסטלציה לביתכם חשובה מאוד מסיבות רבות. החשובות ביותר הן לאתר בעיות ולתקן אותן במהירות האפשרית לפני שהן יגרמו נזק גדול והשניה היא לתקן אותן בצורה המקצועית ביותר כך שבעיות נוספות לא יצוצו בעתיד ויגרמו לנזק גדול יותר. לשם כך יש להיעזר בשירות של אינסטלאטורים מוסמכים בלבד. למידע על איתור נזילות מים מחיר צרו איתנו קשר בהקדם 054-4526283

תהליך מורכב אשר מצריך אנשי מקצוע
ליצירת קשר
השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

עוד בנושא

אינסטלציה

א.ר מומחים – איתור נזילות מים רטיבוית וכשלים, אינסטלציה ושיפוץ כללי. המעבדה מגיעה אליך עם מיטב הניסיון, ידע והציוד האלקטרוני: שירותי אינסטלציה אינסטלציה  – פתיחת סתימות,

קרא עוד »

השאירו את הפרטים

ואנו ניצור אתכם קשר במהירות

דילוג לתוכן